Morrn Morrn

Har sovit som en stock i natt. Tänkte gå upp och sällskapa mamma när hon åt frukost, men jag hörde inte ens när hon åkte till jobbet. Jag fick sms av älsklingen, och jag vaknade inte av det heller. Inte heller av min syster som åkte till sitt jobb. Mer än att jag hörde att moppen startades. Då släpade jag mig upp, efter ett tag. Det lät dessutom som om någon gick här utanför, samt att jag såg en bil åka härifrån. Så nu är jag vaken, fast trött! Får försöka gå och lägga mig tidigt i kväll.

Det låt en lapp på bordet "marsvinen är ute så det vore bra om du kunde kolla till dem så de har skugga hela tiden". Så nu måste jag bara komma ihåg att kolla till dem. Speciellt om det börjar regna eller något. Har en känsla av att jag lätt kommer att glömma bort dem. Hur förklarar man det sen? Dina marsvin har kilat vidare... Kolavippat... Glömts bort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback