Nu har jag precis ätit tacos

Riktigt gott kan jag säga er! Precis vad jag var sugen på. Men tråkigt att äta själv. Tacos tycker jag är en sådan maträtt som man äter tillsammans med någon/några. Därför äter jag den så sällan nu när jag bor själv. Men det hoppas jag att det blir ändring på när darling flyttar hem.


För att inte känna mig alltför ensam så har jag tv:n påslagen. Där går programmet "Leila bakar". Ett program jag inte sett förut, utan bara hört talas om. Och jag kan säga det. Jag är fast! Vill ha alla hennes kokböcker med detsamma! Give it to me baby! Så himla mycket gottigt som hon lyckas åstadkomma. Och allt ser ju så enkelt ut. Så nu tillkommer två böcker till villha-listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback