Och här ligger jag i soffan

... helt utslagen! Gymmade, cyklade hem och lagade middag. Såg att det var filmen "Brudens far" på tv. Slog på den, åt maten och lade mig sedan i soffan. Här ligger jag fortfarande. Halvsovande. Vet inte om jag orkar ta mig upp härifrån ens. Jag som hade planerat myskväll med mig själv. Tända lite ljus, ha riktigt mysiga kläder etc. Nu ligger jag här i vanliga myskläder (utan mina myssockor som jag tänkt ha), under filten, har inga tända ljus och tallriken står kvar på bordet. Mysigt va? Funderar på att lägga mig snarast, innan jag somnar här...

Men skönt är det. Även om det inte blev som jag tänkt!


Natti!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har varit helt off :p har jobbat jättemycket, och nu har jag inte varit hemma sen i förrgår morse. men nu ikväll är jag hemma, så ikväll kan det nog komma ett längre, om jag lyckas ;P är mina inlägg inspirerande? på vilket sätt? ojoj :D



puss!

2009-07-25 @ 17:19:17
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad vi borde göra...kanske borde avgöras lite beroende på väder! kanske...! :]

Men, lite foto maybe! NÄR ska vi ses, och Var?

jag ska iväg mot hammarby på eftermiddagen/kvällen.. :]

2009-07-25 @ 17:22:03
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback