Tooodelo kära läsare

Hur står det till med er? Med mig är det bara fint. Har haft en tuff dag på jobbet med många irritationsmoment. Men watta häck! Nu är jag ledig en dag.

Har träffat Sandra idag. Trevligt att komma ut lite och civilisera sig. Blev en tur på stan och sedan hamnade vi, tillsammans med Ronny, på O'Learys. Där åt jag en ceasarsallad. Otroligt gott måste jag få säga. Trots mina funderingar. Men helt klart något man kan fortsätta äta. Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge tills vi träffas nästa gång (vi bor bara 4 mil ifrån varandra faktiskt!!). Senast vi träffades var i April, tre månader sedan... Det var ett tag sen och mycket uppdaterades. Snart är min babe faster!! Så roligt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback