Att göra i veckan

Det är lite som ska fixas i veckan. Men jag har en del hålrum att slå död på tiden. Vet inte riktigt vad jag ska göra då. Men jag har i alla fall kommit på mig själv med att jag måste gå ut. Promenad minst en gång om dagen! Banne mig. Det är bara att gå. Upp och hoppa latmask!

Måndag: Ikea+Mariebergstripp, stadstripp, mataffärstripp och en tripp till gymmet
Tisdag: Städa, jobba
Onsdag: Tvätta, gymma?
Torsdag: Jobba
Fredag: Jobba, grillkväll här hemma med vännerna
Lördag: Hemmavarande med älsklingen
Söndag: <3

Har ni hålrum vet ni mitt mobilnr!


Kommentarer
Postat av: t

sv: tack och kul för dig med klockan :)

2009-06-14 @ 23:22:53
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback