Då var rasten slut då

Tyvärr. Har suttit ute i solen och läst i över en timma. Hur skönt är det inte? Men det är väldigt varmt, nästan för varmt, när det inte blåser. Råkade få med mig lite glass ut i solen också. Sommarkänslorna flödar. Har också gjort hemmagjord potatissallad. Den blev supergod, och jag mitt matvrak kan knappt stå upp nu. Är så mätt att magen håller på att sprängas. Äter alltid för fort så att jag bara mår dåligt efteråt. Speciellt när jag är själv. Därför älskling, är det på tiden att du flyttar hem så att jag kan äta i lugn och ro!


Foto: Jag
Potatissallad som jag och farmor gjort, och serverade på Siris student

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att jag snart gör det då :)

2009-06-28 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback