Dagen har varit den bästa på länge

En underbar dag har gått och jag vill knappt gå och lägga mig. Är på bra humör och det känns som om jag kan klara alla motgångar för tillfället. Det började med en god frukost, fil och flingor med ett glas jouice. Det fortsatte ut på balkongen, ut till solen. När solen sen började försvinna gick jag ut på gräset och lade mig och läste. Vid tolvsnåret smsade Bitta om att det bara var att dyka förbi. Sagt och gjort. Ombyte och en sväng till ICA där jordgubbar och ballerinakex inhandlades. Vi hamnade på hennes balkong en bra stund. Vilket resulterade i solbränna för min del och en mer röd bränna för Bitta.

När vi sen blev hungriga sökte vi oss in till stan. Café Java fick ta emot oss. Underbar mat i en underbar miljö. Det är vårat nya stammcafé. En tripp till Finrummet hann vi med också. Suktanden efter massor av fina saker. Det är en av de bästa butikerna som finns! En sväng på H&M där jag kom över en ny bikiniöverdel. Så jäkla snygg. (Bilder kommer någon annan dag). Sen, sen kom vi till det vi egentligen skulle göra. Gå på bio. The porposal skulle ses. Och vilken bra film! Se den om ni får chansen. En rolig och sevärd film. Ta gärna med tjejkompisen och gå, men det går lika bra med pojkvännen.


Han är snygg. Hon är snygg. Kolla in hennes snygga skor. Filmen är bra. Vad mer kan man egentligen begära? Se den!

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som en tokigt härlig dag, vad skönt! nu ska jag bege mig ut i ca 1 timme och steka mig, hoppas på att det ger något. kanske borde jag somna på filten? :)

2009-06-27 @ 11:26:40
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback