DOCit utbildning i stan

Nu har jag varit på utbildning. En ganska intressant utbildning ändå, jag kände igen allt från min utbildning. En snabb repetition om lite allt möjligt. En bra lärare var det också. Det kanske gjorde utbildningen bättre än vad den egentligen var.

Har hunnit laga mat till morgondagen, men smart ass som det här jobbet är har jag fått fel information. Och utbildningen jag skulle på imorrn var på onsdag. Detta betyder att jag bara ska på info i morgon. Detta i sin tur betyder att jag kan gå till panduro imorgon, och spana in mina pärlor och läderband. Samt ta en sväng på entré. Hämta ut mina böcker som har kommit. Och ta långa promenader. Wopideedo!

Har hunnit spåna planer inför helgen... Grillad kyckling, avocado, keso, sallad med fetaos och soltorkade tomater. Sex and the City marathon (somliga har alla sex säsonger, gissa vem som är avundsjuk!?). Garderobsrensning. En flaska vin. Underbart sällskap.





Kommentarer
Postat av: Bitta

GAH!! Kan inte veckan bara rusa iväg nu..!!

2009-06-08 @ 21:36:37
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Johanna

åh men vad skönt för dig! då blir det inte en jobbig heldag :D

helgen verkar fullkomligt fantastisk!



(grannen bjöd in mig på visning i hans nästan likadana lägenhet! vi stod och pratade en stund, och jag FÅR bjussa på te, det är bara att knacka på! och jag har hans nr! minsann! tralala, whopeededoooo! ;D )

2009-06-08 @ 23:16:58
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback