Drömmar om mitt framtida liv

I dag, precis som alltid när vi varit tillsammans dyker massor av drömmar och planer upp i mitt huvud. Alla drömmar är trevliga och bra drömmar. Om än lite väldigt framtida drömmar. Saker som jag vill nu men som passar bättre om några år. Tillsammans med dig.

Överallt där jag befinner mig dyker drömmarna upp. När jag promenerar, när jag lagar mat, när jag sitter här och skriver. Tankarna bara flödar. Och jag är glad för det. Tänk vad livet skulle vara tråkigt utan drömmar.

Jag funderar på att släppa det osäkra som finns där någonstans och försöka. Fungerar det inte är det bara att låta det vara ett minne. Ta ett steg och pröva mina vingar. Jag hoppas bara att det blir verklighet.

I have a (many) dream(s)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörredu, du vet om att en viss Johanna blir nyfiken när du skriver sådär utan att riktigt tala om? ;p

2009-06-21 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback