Effektiva dagen

Uppe med tuppen tack vare ett sms jag fick klockan 08.00. Precis då jag sov som skönast. Vägrade gå upp utan låg i stället kvar och fortsatte läsa boken En oväntad semester - Marian Keyes. Gud vad skönt det är! Det var väldigt länge sedan jag vaknade upp och kunde ligga kvar i sängen och läsa. Det är lyx!

Har tagit en tripp till ICA Maxi med Bitta där midsommarmaten inhandlades och ingredienser till bak. Så nu är min kyl full. Cupcakes har bakats så nu är det bara frostingen som ska på, vilket gör på fredag. Hoppas bara att de blir goda. Det luktade gott om inte annat. Och tack vare bakningen blev det lite hallon kvar. Så jag gjorde mig en tallrik fil med hallon i. Mumma!

Nehe, om jag ska börja städa... Eller kanske läsa lite till...

Kommentarer
Postat av: Johanna

ojojdu, jag märker ju nu att det är fullkomligt toppen att jag kommer på fredag ;)



det ska bli kul!

och kul också att se framstegen i lägenheten :D

2009-06-17 @ 21:27:33
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback