En dag kvar till sommarlooooov

Åh jag sitter och kämpar med tentafrågorna. Men det går inge bra. Kan inte koncentrera mig, ovanligt va? Det hela har resulterat i ett uppätet paket körsbärstomater, två kiwis och en omsorterad bokhylla. Börjar fundera på att gå lös på alla garderober och sortera och röjja upp. Men det får jag göra imorgon.

När jag gick igenom bokhyllan hittade jag mina dvdfilmer. Måste köpa de två sista boxarna av Desperate housewives. Och så skulle jag vilja köpa Sex and the city-boxen. Har ju bara filmen, men jag älskar verkligen serien! Den är så klockren och skön att sjunka in i. Böcker och dvdfilmer. Det är något som står på min inköpslista. Pärlor och träningskläder kommer inte långt därefter. Åhh... Jag vill shoppa.

Nej, neurologi var det ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback