Första kvällen på jobbet

Woho, jag hann ligga ute i solen i två timmar. Två sköna timmar. Men ännu bättre hade varit om man hade haft typ baden baden att sitta i. Nu får man ju kräla runt på en filt. Och det är inte så kul när man är själv. Kanske det inte är med solstolar heller, men det känns som en annan sak då.

Timmarna på jobbet gick bra. Det känns bra att få in rutiner igen, håller på att gå under här hemma av tristess!! Nej nu måste jag hoppa in i duschen, vill krypa ner i sängen snarast och fortsätta på min bok!

Imorrn beger vi oss (Bitta och jag) mot affären och inhandlar maten för midsommarafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback