Godkväll och här kommer tv 4 nyheterna

Eller inte... Men godkväll på er. Jag har nu slitit några timmar på jobbet. Eller vadå slita? Det är så lugnt så jag vet inte vad. Är uttråkad och vill ha ett mer stimulerande jobb! Men jag ska vara glad att jag har ett jobb över huvud taget. Just nu sitter jag här, ska strax diska upp middagen, plocka i ordning det sista och skriva en lapp till älsklingen. Som för övrigt kommer hit vid midnatt. Men då sover jag och vill inte gå upp och greja. Ska ju för sjutton jobba i morgon med!

Åh, morgonkvällen kommer bli underbar. Grillning med alla härliga vänner och kamrater! Det kan inte bli bättre. Undrar vad jag ska ha på mig, hur jag ska ha håret, hur jag ska sminka mig, när jag ska göra i ordning maten, fixa med allt annat... Det kommer inte bli en lugnt natt i natt. Jag kommer fundera på vad jag ska göra i vilken ordning och hur.

Men sov så gott ni andra. Nu ska jag fixa det sista, sen dyker jag ner i sängen för att inhämta lite skönhetssömn!

Kommentarer
Postat av: t

Men de är ju midsommar, vi brukar ju alltid vara me famlijen på traditioner. men du skyller alltid ifrån dig på mig såfort att jag skriver eller säger ngt att vi kan väl göra ngt me familjen DU eller siri mamma ellr pappa kan inte göra eller säga ngt? Det är ALLTID jag! Det är så himla lätt att skylla ifrån sig.

2009-06-18 @ 22:22:20
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: t

Men de är ju midsommar, vi brukar ju alltid vara me famlijen på traditioner. men du skyller alltid ifrån dig på mig såfort att jag skriver eller säger ngt att vi kan väl göra ngt me familjen DU eller siri mamma ellr pappa kan inte göra eller säga ngt? Det är ALLTID jag! Det är så himla lätt att skylla ifrån sig.

2009-06-18 @ 22:22:23
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ses om en stund madame! :D Kommer bli toppen! :D

2009-06-19 @ 14:03:25
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: M

Var jobbar du någonstans? :*

2009-06-21 @ 19:46:03
URL: http://opq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback