Godmorgon, sammanfattning av gårdagen

Ursäkta den sena uppdateringen. Har en av lillsyrrorna här på övernattningsbesök.

Gårdagen innehöll som sagt utbildning i vivalla hela dagen. Vi fick två oerhört vackra diplom av dem också, för att kunna bevisa våran medverkan. Jag har nog inte fått diplom sen jag gick på mulle eller något sådant. Men det var i alla fall en rolig dag, då jag hamnade i en bra grupp. Fyra tjejer. Det säger väl allt? Och inte nog med det. Våra namn var Elin, Elina, Lina och Linnea. Jag tycker vi lyckades bra med det valet, eftersom vi valde grupperna alldeles själv dessutom.

Sen fick jag besök av syrran. Vi har kollat studentfoton, ätit mat, tittat på sista avsnittet av Grey's anathomy och spelat monopol. Men nu sitter jag här. I min ensamhet. Hon ligger och sover, fortfarande! Den sömntutan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback