Home sweet home

Nu har jag städat nästan hela lägenheten. Det är bara badrummet kvar. Jag drar mig för att städa där igen, efter förra städdagen. Vet att jag borde städa om duschen bland annat då jag hittat massor av spännande på väggarna. Jag har gått lös på köksdelen idag. Och man kan inte tro att de städade innan vi flyttade in. Så skitigt är det.

Men nog om det. Första gardinerna i sovrummet är uppe. Ska bara ta ner dem, fixa längden och stryka till dem. Så är det perfekt. Mina vuxenpoäng, pelargonerna står och ser fina ut i fönstret. Kunde inte ha köpt bättre blommor dit! Jag känner mig som hemma. Det kan inte bli finare, okej, när gardinerna i vardagsrummet har kommit upp! Sen är det klart. Och en ny soffa. Men det kommer. Och en säng. Men det kommer snart också!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du, det låter härligt med hemmastaddheten! :D



ja, en tjej är bra iaf! hon är kul :)

däremot, en tjej som började gå bredvid idag. she's so blonde (men hon är brunett). hon talar på ett sätt man stör sig på... och pff! påminn mig, så ska jag imitera hennes 'i'. FY! :P

2009-06-16 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback