Mitt ha begär växer så det knakar

Jag har tädat badrummet. Det var äckligt! Jag som ändå brukar tycka att det är helt okej med badrum. Men denna gång var det verkligen äckligt. Tänker inte ta upp några detaljer, men... Ja. Jag ska köpa svampar och starkt medel i helgen!!

Jag fick hem ELLE idag. Lovely magazin! De hade ett unikt undervattensbildreportage med Drew Barrimore! Det var både häftiga bilder och underbara kreaktioner hon hade på sig. På tal om det. Vad jag verkligen vill ha en stor väska. Typ bag i skinn. Och jag var så nära att köpa en igår. 25 % rea på accent. Men nej, jag håller mig. Plånboken är för tunn för sådana hastiga inköp. Men oh vad jag vill ha! Jag känner att ha begäret växer och växer, ju mer jag tänker på det. Ju fler tidningar jag läser, ju fler bloggar jag besöker. Men nej! Inga sådana inköp. Istället får jag vänta på en present som ska dyka upp i min brevlåda vilken dag som helst. Älsklingen har tydligen köpt något som ska komma :) Gull. Sen ska jag ju få mina böcker vilken dag som helst, och mina små inköp på tradera. Och tv:n älskling har beställt.

Nej jag får sitta här i min soffa och fortsätta sukta efter alla gudomliga saker som finns. Oj vilket rörigt inlägg. Håll till godo gott folk!



Kommentarer
Postat av: Johanna

hah, var det de där vidriga silverfiskarna som sa hej till dig igen?



jag vill också shoppa! ;D

2009-06-08 @ 17:18:00
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback