Regnigt och grått ute, vart fan är solen?

Tänkte ta mig en promenad idag. Först till stan för att kolla upp, ja vad var det jag skulle kolla? Det har jag redan glömt. Men går jag dit kanske jag kommer på det. Sen ska jag fortsätta promenera till blomsterlandet. Då jag är på jakt efter grönska till vår lägenhet. Och tyger. Men det antar jag att de inte har där. Ska försöka ta mig ut till Mariebergs köpcentrum i morgon. Vill besöka tygaffären och IKEA. Är det någon som vill följa med är det bara att ni säger till. Jag tar bussen, eftersom jag inte har någon bil.




Kommentarer
Postat av: malin

här är den inte, har efterlyst den men den verkar ha försvunnit ;)

2009-06-14 @ 12:58:50
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: malin

här är den inte, har efterlyst den men den verkar ha försvunnit ;)

2009-06-14 @ 12:58:51
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback