Sjung om studentens lyckliga dag

Min syster tog studenten igår. Jag fotade, jag sprang till och med i kapp med traktorn i pumps! Mina fötter mår inte så bra i dag. Men vad gör man inte för att få några bra bilder?



Foto: jag

Glad i hågen var hon i alla fall. Grattis än en gång syrran!

Det hela blev i alla fall lyckat och jag är 400 bilder rikare. Min dator är omöjligt ännu segare. Nu håller jag tummarna för att den inte ska avlida innan jag hunnit få över alla bilder på den externa hårddisken.



Kommentarer
Postat av: t

Ja de får jag hoppas. :)

2009-06-06 @ 21:00:20
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: s

det var super kul!

Tack till dig och Kenntha för det jätte fina armbandet! lovely <3

2009-06-06 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback