Sommarlov

Nu är det offeciellt sommarlov för min del. Detta ska jag börja med att fira genom att dona i lägenheten. Det behövs städa och fixa. Ska nog börja med garderoberna och så. Sen får jag inte glömma att ladda kamerorna tills morgondagen. Då tar syrran studenten och jag ska leka fotograf. Hoppas på fint väder bara!


Jag tog också studenten en gång i tiden. Okej för två år sedan... Men tiden har i alla fall gått fort!


Se vad fint och långt hår jag hade då!!

Nej, nu ska jag sätta på lite sjungvänlig musik och riva i alla garderober!



Kommentarer
Postat av: Johanna

studenten, studenten... vilken dag!



hoppas fotandet går bra :D

2009-06-04 @ 19:10:43
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback