Stadsbiblioteket är fruktansvärt rörigt!

Nu ligger jag här avsvimmad i soffan. Har hämtat ut böckerna, hunnit titta igenom pärlboken (nu vill jag snart börja pyssla), varit på information och förflyttningsteknik, varit på stan och besökt stadsbiblioteket och tittat runt lite samt lagat mat.

Förflyttningstekniken var tråkig, precis samma sak som vi gått igenom på utbildningen. Samt att det var exakt samma lärare som höll i det. Men jag träffade i alla fall min blivande arbetskamrat, och vi bestämde att vi skulle ta samma buss i morgon. Till lyftkörkortsutbildningen (samma sak som vi har lärt oss på utbildningen, garanterat!). För ingen av oss hittar men bägge ska dit. Så vi tänkte att det är lika bra att vi åker vilse själv. (Vi ska ju ut mot Vivalla!!)

Nu ska jag fylla i min nyinköpta kalender. Alla som känner mig vet att min värld går under om jag inte har min kalender i närheten. Hela mitt liv står skrivet i den. Försvinner den, blir min tillvaro kaotisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback