Stadsparken tillsammans med Johanna

Ja nu är jag hemma. Har tillbringat tre svettiga timmar i solen i stadsparken tillsammans med Johanna. Och det var verkligen svettigt! Hur varmt som helst, och så fort det blåste lite tog man verkligen vara på den vinden och njöt. Och de timmarna har gett resultat. Det svider lite lätt på armarna och en brun ton börjar ta vid på min kropp. Lovely! Ska se om jag kan bättra på den något imorgon efter jobbet. Annars blir det förbättring på fredag!

Nej nu ska jag nog göra mig i ordning och ta mig till affären. Är sugen på grillad kyckling, avocado och keso. Annars så lockar ju disken som står på bänken... Eller inte.

Hoppas ni har haft en bra dag!? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är på kan jag lova! Definitivt! :)

2009-06-24 @ 16:55:05
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback