Tiden går verkligen långsamt när man väntar

Är det inte ganska typiskt? När man har massor av saker att göra, som är lite tråkiga. Då kommer man på hur mycket grejer som helst, som man vill göra istället. Men när man väl har all tid i världen, då kommer man inte på något alls. Så har det varit för mig nu. Har städat garderoberna och lägenheten, det gick på ett kick. Och efter det har jag bara vankat runt här i lägenheten. Vet inte riktigt vad jag ska göra eller ta mig till...

Men nu börjar klockan i alla fall närma sig 17.30, då mamma ska komma och hämta mig. Tills dess ska jag packa väskan med allt som ska med. Får nog ta med mig fyra par skor eftersom vädret är som det är. Två ombyten av kläder, kameror, smink, hårgrejer osv. Allt för att syrran ska få en så perfekt student som möjligt!


Vår balla kökslampa!!



Kommentarer
Postat av: s

vad gulligt av dig! (: riktigt fin lampa!!! var det kennehts eller har ni köpt ny?

2009-06-04 @ 15:54:37
Postat av: Katarina

Otroligt snygg lampa ;)

2009-06-05 @ 23:17:50
Postat av: Katarina

Hej. Skulle jag kunna få låna denna bild för att lägga upp på min blogg?

2009-06-20 @ 20:44:37
URL: http://designgerda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback