Traderanörd

Woho, jag har vunnit tre auktioner på tradera idag. Nu är jag i full gång kan man säga. Jag budar på massor av pärltillbehör, då jag ska börja pärla. Göra halsband/armband osv. Så jag håller på att spara ihop till ett lager. Ska nog köpa en lite låda där jag kan ha alla mina tillbehör. Eller så får jag väl ta skolådan jag har i städskåpet... Eller om jag slängde den nyss... Pysslig ska jag i alla fall bli i sommar.



Veckan som börjar i morgon bli ganska lugn. Vad jag vet i alla fall.

Måndag: tvätt, träning, städning, kvällsutbildning i DOCit
Tisdag: kurs om förflyttningsteknik osv
Onsdag: träning, info på jobbet, syrran sover över
Torsdag: ?
Fredag: ?
Lördag: ?
Söndag: ?



Kommentarer
Postat av: s

vad roligt!! jag vill vara med :P

2009-06-07 @ 22:21:30
Postat av: Johanna

du får köpa en sån där låda för fisketillbehör. :P de har ganska bra lådor har jag hört. haha!

2009-06-08 @ 06:22:00
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback