Uppe med tuppen

Hade ställt klockan på 07.30. Tror ni jag kom upp? Nej, klockan ringde igen klockan 08.00. Då lyckades jag släpa mig upp ur sängen. Käkade lite frukost och tog sedan på mmig träningskläderna och begav mig upp till skogen. Väl där tog jag mig en springtur och begav mig sedan hemåt. Riktigt skönt måste jag få lov att säga, efteråt i alla fall. Så, så här på morgonkvisten har jag redan avverkat 7800 steg.

I går gick jag 17 695 steg. Mina steg är bara promenader jag tagit under dagen. Jag har inte på mig stegräknaren när jag är hemma eller jobbar. Därför har jag inte heller räknat in den promenad jag tog på jobbet. Om ni är intresserade.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig. Ska alldeles strax bege mig mot stadsparken där jag ska sola tillsammans med Johanna. Funderar på om jag ska stanna till på Coop på vägen och köpa en dricka. Det kan ju vara gott med något kallt om man ska sola några timmar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sol! Det ska bli så skönt med sol!!! :D

2009-06-24 @ 10:43:29
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback