08.16

Godmorgon allihopa!

Dimman ligger tät över stan. Och här sitter jag i soffan. Har precis kommit upp från tvättstugan. Imorgon bär det ju av mot Malmö, och jag vill ha lite snygga kläder med mig. Där av tvättandet klockan 07.00 på morgonen. Det finns mycket bättre saker att göra på morgonen egentligen. Så som att sova. Men vill man ha lite rena kläder, får man offra lite skönhetssömn.

Dagen i stort består av grupparbete. Ska skriva om journaler. Efter det ska jag ta mig till gymmet och köra ett stenhårt pass. Sen ska jag unna mig en stund i solariet. Därefter ska jag hem och packa. Och plugga... Det blir väl full rulle som vanligt.

Hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback