09-03-19

Föreläsningen idag handlade om barn- och ungdomshabiliteringen i Örebro. En väldigt spännande och intressant föreläsning. Känns som ett ämne som jag skulle vilja jobba med då jag har tröttnat lite på geriatriken. Har också kämpat på med Curtan  idag. Är på diskussionen nu, thank god! Känns som vi kommit lite längre än innan i alla fall.

Nehe, kvällen består i matlagning och läsning av läsloggar. Inte alltför roligt. Men behövligt. Har seminarie imorgon och det gäller att vara förberedd då vi har en lärare som vi aldrig haft seminarie med tidigare. Annars bjuder morgondagen på jobb mellan 16-21.30. Roligt fredagsnöje.

Nu ser jag att blommorna börjar vissna, dags för vatten mina små vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback