Baby I'm home!

Äntligen hemma efter en dag på jobbet. Är trött som jag vet inte vad, och pensionärerna tyckte jag skulle gå och sova. Det känns ju bra när det säger så... eller nej.

Nu består resten av kvällen utav Curt, dusch och mat. Kanske något kapitel ur boken Watermelon. Började läsa om början för tredje gången, igår tog jag mig faktiskit igenom de första kapitlen. Så nu är den riktigt bra. Ska nämnas att den är på engelska. Nej annars så ska jag viga hela min kväll åt Curt och hans bekymmer. Eller, jag ska ha honom klar på fredagkväll! Jag ska inte sitta med honom i helgen! För jag kan lägga upp min egen pluggtid. För det är jag så bra på. Ha, där satt den! ... Åh, önskar att jag hade bättre diciplin.




Kommentarer
Postat av: Johanna

disciplin eller inte, en så himla good-looking vän har jag i alla fall! <3

2009-03-23 @ 19:35:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback