Barnvagnar och Sushi

Okej. Det där med att vi skulle sitta och plugga från 11-15, för att sen gå och äta på restaurang bara för vi hade varit så duktiga, lyckades inte. Nej, vi pluggade i... 30 minuter sammanlagt? För att sedan prata, bege oss till vårat fik, Waynes, prata ännu mer, och sen ta oss en snabb promenad genom stan mot East West Sushi. B skulle introducera mig i sushins värld.

Ja, så nu har jag också ätit sushi. Jag har då brutit mitt mönster och provat något nytt. Och ja, det var spännande... Okej, kanske inte riktigt något för mig. Eller jag vet inte riktigt. Det var inte äckligt och det var inte gott. Det var bara konstigt. Men pinnarna! Hur har de tänkt att det ska gå till egentligen? Ska ni på en första dejt, ät inte sushi! Maten ramlar åt alla håll, man får inte ihop pinnarna etc. etc. Men nu är det i alla fall gjort. Det som föll mig i smaken var Laxen och de vegetariska bitarna. Så nog kan det bli flera gånger. Tack B för en mysig och tänkvärd dag!

Nu är det då kväll och jag har bestämmt mig för att inte plugga. Nej! Jag ska sitta här, ta det lugnt och kolla på melodifestivalen. Egentligen borde jag städa... Men. Det kommer fler dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback