Det lider mot kväll

Det blev inget fynd på myrorna, så vi promenerade hem till Johanna och drack Te istället. Väl där spelade vi yazty och monopol i ett par timmar, tills det var dags att dra sig hemåt. Det är mysigt att spela spel och något man gör alldeles för sällan egentligen.

Väl hemma ligger nu degen i bunken och jäser. För ja, jag kom mig för och bakade bröd idag. En av de alla saker jag sa att jag skulle göra idag. Enkelt lantbröd fick det bli. En annan sak jag skulle göra var att plugga. Hela dagen. Men nej, det har jag inte gjort. Så jag ska sätta mig nu och skriva klart den där förbandslåda till läslogg. Suck.

(Bara för att jag ska plugga, så spelar grannen hög musik. Verkar bli en partyfylld kväll). Nej jag är inte bitter. Och jag låter inte alls som en gammal gnällig pensionär! Ha en trevlig fredagskväll era ligister!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback