Fredag eftermiddag

Tiden på CFH var intressant, men roligast var nog lunchen. En uttröttad skara arbetsterapeuter i varierande åldrar, resulterade i en lunch med mycket skratt. Annars kan jag tala om för er att den snön som varade i morse, nu har gått över till ett snökaos! Jag ser inte fram emot att gå ut till bussen sen. Fy. Annars så ser jag fram emot kvällen.

Jag har också fått glädjande besked idag. Men just nu känner jag mig mest förvirrad. Jag förstår inte att jag har fått en så velig pojkvän på sistonde. Men jag orkar inte tjata längre. Du har ju en tidsram. Okej. Man kanske inte ska lägga upp sådant i bloggen, men just nu är jag irriterad och behöver skriva av mig.

Ne, sista rycket med Curtan nu då!?



Kommentarer
Postat av: t

Jag är glad för din skull angående dig och kenneth! :)

2009-03-27 @ 22:18:42
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback