Gymmat och handlat

And I am back. För stunden i alla fall. Har varit på gymmet en sväng och handlat maten. Det blev några minuter på orbitreken, en runda vid maskinerna som sedan avslutades i solariumet. Otroligt skönt, och jag tror mig skymta några små fräknar i ansiktet också. Banne mig! Har handlat middag för några dagar framåt. Hoppas på att kunna handla lite mer på söndag då mamma kommer in till stan med bilen.

Nehe, om man skulle börja göra iordning sig för nästa promenad då. Mot stan. Jag stinker solarium, men det får hon stå ut med (ska ju träffa Johanna). Duschar ikväll då jag har varit ute och gått i stormen. Har väl halva sandlådan i håret känns det som.



Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad bra du är med alla promenader! :D

lite solariedoft är aldrig fel du - det har ingen människa mått dåligt av ;)

2009-03-31 @ 14:20:10
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback