Heeelg

Hemma från jobbet, äntligen! Hoppas ni har haft en bra dag!?

Kvällen igår blev lyckad. God mat och trevligt sällskap. Det kan inte bli annat än bra. Mycket skratt och diskussioner, som alltid. - Tack för en fin kväll tjejer! Jag hade med mig kameran, men inga bilder togs tyvärr. Det är som vanligt. Plus att jag inte kommer överens med min kamera, fortfarande. Och kommer nog aldrig att göra det heller. Så då blir det ännu mindre ny bilder tagna.

I alla fall så har jag slitit på jobbet idag. Men nu är jag äntligen hemma, och det är helg! Ska ta en promenad till affären snart och inhandla något i matväg, och kanske en godisbit eller två. Känner att magen skriker efter mat redan nu.

Ikväll ska jag berätta en hemlighet, något som ingen annan (okej, några) vet!




Kommentarer
Postat av: Johanna

okej! nu blev jag otroligt nyfiken !!!

lät som en bra kväll :)

2009-03-28 @ 20:32:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback