I väntan

I väntan på att det ska bli lördag, kikar jag på kläder på internet. På H&M har jag hittat fyra helt underbara plagg som jag vill ha, mot min vilja! H&M:s kvalitta brukar ju inte vara den bästa och därför undivker jag att handla vissa saker där. Exempelvis tröjor, tänk - efter en tvätt har du vips en ny tröja - Magtröja.

Och bara för det har jag hittat två underbart söta blusar. Typiskt mig. En svart kavaj som ser riktigt fräsch ut och en blå vårjacka. Jag vet dock inte om jag ska ha en blå. Det hade varit riktigt snyggt och brutit av mot mitt svarta jag alltid har på mig. Men vi får se, jag blir oftast så blek i blått....

 

 

Vad tror ni? Skulle det passa mig?



Kommentarer
Postat av: Johanna

oh den där nedersta har jag också spanat på. så himla fin!



jag tror att alla grejerna passar dig - allt passar en skönhet duvet <3

2009-03-19 @ 01:39:43
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: s

Det skulle nog passa dig alldeles utmärkt :) din stil är det iaf :P

2009-03-19 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback