Ingen hemlighet



Det jag tänkte berätta är, jag ska flytta. Japp du läste rätt. Jag ska flytta, igen. Ska tacka ja till en lägenhet på måndag. Det komiska är att jag ska flytta ca tre meter. Japp, från min ytterdörr är det tre meter till min blivande dörr. Kan ni tänka er? Jag behöver inte ens packa mina grejer för att kunna flytta. Jag kan bara springa emellan båda lägenheterna. MEN, som Tony Irving skulle säga. Jag ska inte flytta själv. Jag kan härmed, om två månader, titullera mig namnet sambo. Ja, vi tar ett steg framåt i utvecklingen och flyttar ihop.

Grattis till oss! Och grattis till dig älskling. En rolig och omtumlande vecka för dig, då framtiden har förändrats på bara några få dagar. My love har nämligen fått jobb, på jobbet han jobbar nu. Jag är så glad för din skull.

Ja, nu vet ni också.



Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS! gud så spännande :D vad är det för jobb han har nu? :)

2009-03-28 @ 22:49:23
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: s

Vad spännande för er! :D grattis till K:s nya jobb också :P

2009-03-29 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback