Inlägg tillägnat mina vänner

Jag måste bara få skriva några rader om mina vänner, till mina vänner. Ni är de sötaste som finns. Jag tackar och tar emot era fina ord och pepptalk. Det är underbart att ha vänner som ställer upp och som alltid kommer med några uppmuntrande ord när man är nere. Som försöker få en att ändra inställning när livet känns hopplöst. Ni ska veta att ni är guld värda tjejer! (Älskling, du är mer än en vän. Så du räknas inte med här. Det här är till mina tjejer). Jag tänker inte nämna några namn, men jag hoppas att ni vet vilka ni är och att ni känner er träffade. 





Kommentarer
Postat av: M

Det vore great att ha en blomvakt!:)

De är inte så svårskötta mina blommor och behöver därför inte vatten så ofta, så du slipper springa här varje dag;)

2009-03-26 @ 20:57:14
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: B

Gumman, mi casa es su casa, eller va fasen det nu heter! Våren kommer gå som en dans,annars funkar ju: ett glas vin om dan håller doktorn på stan ;)

2009-03-26 @ 23:29:42

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback