Jag ser lite blå himmel

Godmorgon gott folk! Hoppas ni sovit bättre än jag. Har legat och vridit och vändit på mig hela natten känns det som. Men men, jag är inte så trött... än.

Tänkte släpa mig upp till gymmet så här på förmiddagen. För att sedan gå direkt till Willys och inhandla lite mat. Det kommer bli massor av promenader idag har jag på känn. Promenad till gymmet - promenad från gymmet till affären - promenad hem - promenad till stan - promenad med johanna - promenad hem. Stegräknaren på! Känner mig inte heller så peppad inför gymmet, det är så långt att gå när man inte kan cykla. Vilket problem!

Ha  en bra tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback