Jobbar

Nu sitter jag här hemma på min lunchrast som är på fyra timmar. Kul att spendera både morgon och kväll på jobbet. Eller inte. Men men, jag får tänka på alla kläder jag ska köpa sen för pengarna. I alla fall så är min röst helt borta, och det ärinte så bra när man jobbar med människor som hör dåligt. Så, imorgon kommer jag behöva vara tyst hela dagen. Vilket inte kommer fungera då vi har metodövningar.

Nehe, undrar om man ska storstäda lägenheten på sin lunchrast. Solen lyser ute ser jag, men jag hinner inte gå ut. Tyvärr. Hade varit mycket skönare att sitta i solen och mysa.

Hoppas ni har en fin söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback