Klädköp

Skrev igår om att jag tänkte nämna mer om helgen i Malmö idag. Det tänker jag inte. Eller jo. Jag tänker nämna att jag har köpt världens snyggaste träninsbyxor. Ett par i sådant där sliskigt material. Ett par som går till knäna och som är i ett material som andas. Jag har tidigare haft ett par mjukisbyxor och tränat i, men jag har kommit på att nu när jag tränar mycket och speciellt kondition. Så kan jag inte ha dem längre, de är alldeles för varma. Sen har de krympt yttepytte i tvätten och det räckte för mig. Så nu har jag investerat i ett par underbara byxor av märket Nike. Love i massor.

Annars köpte jag inget mer, hör och häpna! Eller... fyra par strumpor. Men dem räknas inte. Däremot fick jag tre par trosor från min Särbo fd Key Account Managern. (Först ville han ha smeknamnet "Key Account Managern", men nu vill han ha namnet särbo). Undrar om det är ett steg närmare för att vänja sig vid sambo? I alla fall, min särbo hade varit söt nog och köpt nya trosor till mig som jag fick när jag kom ner. Ska jag ta det som en pik för mina underkläder? Eller var det för att jag tjatat så länge om nya? Jag tänker inte spekulera mer i det. Jag är i alla fall glad för omtanken! Tack, särbo.

Okej, inte ett alldeles spännande inlägg. Men jag var tvungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback