Måndagkväll

Nu är jag hemma. I örebro. En snöbeklädd stad utan några vårtecken. Och där försvann alla vårkänslor som jag samlat på mig under helgens besök i Malmö.

Helgen har varit underbar. Och har ni inte förstått det än, så får jag väl säga att min så kallade "Key Account Manager" har hjälpt till med inläggen under helgen. Därför stämmer kanske inte allt överens med mina tankar och åsikter. Men vad gör det?

Nej, en uppdatering om helgen kommer nog imorgon. Nu ska jag titta på resväskan, och hoppas att innehållet flyger på sin plats. Om inte, så får den ett par timmar att försöka på.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback