Promenix

Jag kom iväg i alla fall. Jag snörade på mig mina promenadskor och satte i hörlurarna i örat och gick. Promenaden resulterade i 1 timme och 40 minuters frisk luft. Vilket var skönt. Har hittat ett nytt motionsspår som jag kommer börja använda. Dock hittade jag inte början eller slutet. Jag hittade en 2400 meters skylt, och efter ett tag hittade jag en 400 meters skylt. Så någonstans där i mitten borde början och slutet ligga. Clever! Men efter att ha virrat runt i skogen ett bra tag, hittade jag i alla fall ut. Tack och lov.

Nu är jag sjukt sugen på nybakad kladdkaka serverad med grädde. Jag är glad att jag varken har kakao eller grädde! Ååhh, undrar om det kan ha göra med att lingonveckan är på ingång? Det är ingen som har en kladdkaka på lager? Föresten, säg inte det. Då blir det bara jobbigare! Jag blir galen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback