Strålande solsken

Imorse var det helt underbart väder. Strålande solsken. Samma sak när jag gick hem från universitetet för en timma sen. Då lovade jag mig själv att ta en lång promenad senare, och njuta av det fina vädret. Nu har solen gått i moln. Så det var de roliga. Får väl istället titta igenom Elloskatalogen och längta efter alla fina kläder som man kan ha när det är sol, vår och sommar. Nej men jag ska ta och gå ut... snart. Jag har ju sagt det själv. Och jag behöver lite frisk luft om jag ska orka med det här.

Nej nu kurrar min mage. Någon som vill laga lunch till mig?



Kommentarer
Postat av: Anna

svar: tack! och ja, det är skönt att vara tillbaka. Roligt att du följer mig även fast jag gör uppehåll titt som tätt :)

2009-03-18 @ 13:26:05
URL: http://nordfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback