Tåget går

Nu sitter jag här. Om 45 minuter går bussen in till resecentrum. När jag satt på cykeln hem för cirka en halvtimme sen, kom jag på att jag hade glömt att packa ner något viktigt. Mina jeans! Hur hade jag tänkt att det skulle gå? Då hade det första varit att gå på jeansjakt i Malmö. Jag är nog lite stressad. Men nu är de i alla fall nerpackade, och jag kan inte komma på något annat som ska med.

Checklista:
- Radomsky, 1342 sidor engelska. Då har jag något att göra på tåget...
- Åksjuketabletter + åksjukearmband (allt för att slippa illamåenden, dock är det nog mer placeboeffekten som talar)
- Vatten
- Mobil med musik
... och så klart all packning.

Nej men gott folk. Vi hörs på måndagkväll!

B, jag tänker på dig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åksjukearmband alltså?

jag hoppas att du får en galet bra helg vännen :)

2009-03-05 @ 18:36:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback