Tisdagkväll = Tvätt + Desperate

Har faktiskt inte så mycket att säga världen. Jag längtar fortfarande efter lördag. Tiden går alldeles för sakta känns det som. Dagen har spenderats på biblioteket. Har kommit en liten bit längre med Curtan. Har bara ett utförande av behandlingsplan som ska genomföras nu. Får försöka ta tag i det någon dag. Kanske imorgon?

För övrigt så sken solen idag, hela dagen. Och jag kan meddela folket att det var enbart för att jag skulle sitta inne och plugga hela dagen. Tänk om det kan vara fint väder på söndag också, för då har jag planerat en långpromenad. Tänk att få gå ut och gå i solsken. Vad ger inte det för vårkänslor?

Nej jag återkommer när jag har något vettigare att skriva.

Glöm inte Desperate ikväll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart jag gör ;D

2009-03-18 @ 09:46:31
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback