Shopaholic?

Jaha, då var dagen över... Ja. Vad säger man? Ett gott skratt förlänger livet.

Den här dagen skulle vi spendera pengar på alla kläder och skor vi behövde. Men som man brukar säga: när man väl letar efter något hittar man det inte. Det stämmer verkligen. Jag hittade inga kläder som jag ville ha. Eller kläder som jag ville ha hittade jag, men inte till humana studentpriser. Inte några skor heller, det som finns att välja mellan är tygskor - sandaler. Så inköpen slutade till slut med ett par corallfärgade jeans och en lila skjorta. 325:- fattigare.

Men det slutade inte där. När vi knappt kunde stå upp, utav hungern. Släpade vi oss till Subway för att få i oss lite mat. Men det vi fick serverat var inte mycket. Så väl därifrån var vi fortfarande hungriga. Till slut släpade vi oss till bion. Godis, varma chips och dricka inhandlades. Väl efter filmen så... ja. Då har vi sett den ja. Check i listan liksom.

Men dagen i sig har inte varit dålig. Mycket skratt och prat blev det ändå. Skönt att komma ut och tänka på annat som inte har med skolan att göra. Har faktiskt lyckats att inte ägna en tanke på Curt och hans problem.

Nehe, nu har jag ätit lite rester från igår. Funderar på att hoppa in i duschen, för att sedan krypa ner i soffan och titta på en film. Rallybrudar.




Kommentarer
Postat av: B

vilka stekheta brallor ;) mer korall åt folket!

2009-03-21 @ 21:22:31
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Anonym

snygga!

2009-03-21 @ 22:32:26
Postat av: M

Du passar jättebra i byxorna, kul med lite färg!

Och jag gillar nya designen på bloggen också, lite bilder på våren är precis vad man behöver en sån här dag!:)

2009-03-22 @ 14:45:37
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt snygga byxor ;)

2009-03-25 @ 06:09:47

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback