Utrensning

Nu har jag rensat i mina lådor, och bland mina skor. Har slängt massor av kläder och ett par skor. Jag sörjer skorna, men de var så utslitna nu. Men fruktansvärt sköna, det finns inget bättre än redan ingådda skor! Utrensningen resulterade i alla fall i att jag ska sälja tre par skor, två i strl 39 och ett par i strl 38. Och att jag har lite kläder som jag måste köpa nu, för att komma i balans med slängandet. Trosor, bhar, strumpor, thisa och linnen. Får se om något av detta följer med mig hem på torsdag. Då jag för övrigt ska träffa S på stan. Hoppas på bra shopping!

Glöm inte Desperate ikväll!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

SKORNA! SKOOOORNA! de är av intresse, jag ska dra fram en hundralapp ur någon osynlig ficka någonstans, så snart jag bara kan ;)



2009-03-31 @ 21:39:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback