Veckan

Veckan som kommer är fullspäckad. Som vanligt, måste jag säga. För det innebär tyvärr att jag måste välja bort visst umgänge med mina vänner. Gillar inte att behöva säga nej hela tiden när folk frågar om vi ska träffas. Det känns så tråkigt. Men det ska snart ändras.

Veckan ser ut som följande:

Måndag: Jobba 7-16, plugga, gymma (?)
Tisdag: Föreläsning 10-16, plugga
Onsdag: Seminarie, gymma, plugga, tvätta
Torsdag: Seminarie, gymma, plugga, tjejkväll (?)
Fredag: Metodövningar, tjejmiddag
Lördag: Jobba 7-16
Söndag: Plugga, träna, cykeltur (?)

Ska försöka börja träna den här veckan. Jag vill så gärna komma igång igen. Känner mig alldeles för lat när jag bara går runt här hemma och hostar. Annars så ska jag fortsätta med Curtan. Han ska bli klar i veckan! Måste lämna in honom för bedömning på söndag redan. Som sagt... Det är fullspäckat.

Annars är nog veckans höjdpunkt tjejmiddagen på fredagen. Ska bli underbart att gå ut och äta tillsammans med fyra härliga tjejer! Det kan inte bli annat än bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback