Blandade känslor!

Vi som lyckades så bra idag. Vi har jobbat effektivt den stund vi har suttit, och vi har kommit ganska långt nu. Faktiskt. Men nu är jag irriterad igen. Artikeln som jag var tvungen att beställa ur magasineringen på Biblioteket, för att den inte fanns i hyllan enligt deras databas, fick jag inte idag heller. Kom hem nu och läste ett mail om att den finns i hyllan och inte magasinerad! WTF! Jag ger snart upp Örebro Universitets bibliotek! Vad är det som är fel på stället egentligen? Inget fungerar som det ska.

Jag blev i alla fall glad igen när jag fick brev hem om att kameran finns på ICA och kan nu hämtas. Sen att jag fått mina fina pärlor gjorde inte det hela sämre. Men sen fick jag bekräftelsen på försäkringen jag tecknat. Och då sjönk humöret igen. De har inte fört över de pengar som är över sen min tidigare försäkring, till denna. Så nu måste jag kontakta dem igen. Jag blir så trött! Varför kan ingenting fungera som det ska i den här världen? Så nu ska jag skriva ett mail till dem, sen ska jag hämta ut min kamera. Den skulle hämtas efter klockan 16.00. Undrar vem som kommer stå där prick 16.00?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback