En effektiv dag trots allt

En dag, förmiddag på biblioteket är avklarad. Det blev, som vanligt, massor av prat om ditten och datten. Men vi hann med att börja leta artiklar till rapporten också. Otroligt roligt. Imorrn börjar i alla fall allvaret, och vi ska bli klara! Någon gång. B hade dessutom varit duktig och bakat muffins som hon hade med sig. Det var otroligt gott.

Resten av eftermiddagen har bestått av cykeltur i regn, och shopping till mamma. Det finns hur mycket fina tunikor som helst. Och jag vill bara ha allihop. Men det går ju inte. Och så är det som vanligt sen, att när jag väl ska handla, finns det inga. Men men. Måste i alla fall handla något till syrrans student, att ha på mig alltså. Undrar bara vad...



Syrrorna i helgen.

Nehe, om man ska ta och plugga lite. Eller äta lite först kanske. Jag är hungrig, men inte sugen på något alls.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni tre systrar är lika tjusiga allihopa!



lycka till med veckans sysslor! och klädjakten! :]

2009-05-18 @ 18:40:33
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga vi är! (:

2009-05-18 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback