Grönt är skönt!

För några dagar sen beställde jag två sett påslakan och örngott till nya lägenheten. När vi skaffat dubbelsäng vill vi ju ha nya fina sängkläder att krypa ner i. Och vad blir inte bättre än gröna sängkläder? Det är nämligen så här att i vårat förhållande får man kompremissa varandra, konstant! (Jag älskar dig fortfarande, honey). Vi har då inte alls samma värderingar eller smaker. Så när jag vill ha lila så vill älsklingen ha blått, osv. Och då kom vi fram till att grönt blev bra, då vi båda kunde tänka oss det. För grönt är ju skönt. Den gröna färgen symboliserar harmoni, och vad passar inte bättre i sovrummet? Men för att jag skulle kunna beställa dem (då de var på rean på Ellos), fick jag tråkigt nog slänga ner en vit virkad klänning i kundkorgen. Såå tråkigt!!

Så nu väntar jag med spänning på paket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback