IKEA

Insåg nu att mitt tidigare inlägg är efterredigerat. Det är alltså inte jag som gjort de fina inläggen i fet stil. Utan det är min underbara pojkvän som lyckats klura ut lösenordet!

Nu har jag precis kommit hem från en billig tur på IKEA, samt en sväng på ICA maxi. Så nu har vi möbler till lägenheten och är några kronor fattigare. Så mycket mer har jag inte att säga. Ska sätta mig och plugga nu, ska läsa lite Gunnar och plugga lite neurologi. Det ska ju bli underbart väder imorrn, så rapporten ska bli snabbt avklarad, sen ska jag och K spendera tiden i stadsparken. Tillsammans med Johanna! Nice.



Kommentarer
Postat av: s

haha (: i helgen flyttar ni?!

2009-05-28 @ 22:12:50
Postat av: Johanna

Ser fram emot morgondagen! :D

2009-05-28 @ 23:52:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback